Gamemaster Bunlarda Güzel Ama Barcelonınkilerde Çizgili Olacak İstersen Bi Uptade Çek;) Bak Şu Resme Göre Yap Barcelonayı;)Ortayada Bir Barcelona Logosu Eklersin;)
Gamemaster Orjinal Mesajı Yazan: cimbomlueray sadece gamemaster cevap yazıyor. teşekkürler yorumların için Barcelona: Sevilla tamam dediğim gibi yapmışın ellerine sağlık böle daha güzel;)
Gamemaster Orjinal Mesajı Yazan: cimbomlueray last ottomanın isteğini yaptım umarım beğenirsin: Ellerine Sağlık Güzel Olmuş;)