Gilmour her yaş farklıdır ve hiçbiri geri getirelemez. hepsinin ayrı bi tadı ayrı bi derdi vardır. küçüksek küçük olmanın,biraz büyümüşsek büyük olmanın zevkini çıkarmak temel olaydır bence.
ŞANLI_ Orjinal Mesajı Yazan: Slash. her yaş farklıdır ve hiçbiri geri getirelemez. hepsinin ayrı bi tadı ayrı bi derdi vardır. küçüksek küçük olmanın,biraz büyümüşsek büyük olmanın zevkini çıkarmak temel olaydır bence. Bende böyle düşünüyorum. ama illa birini sölemek gerekirse kesinlikle büyüdüğünde herşey daha güzel. yaşın ufakken hiçbir zaman kendi ayakların üzerinde durmuyorsun ve hep mutlaka başkalarına muhtaçsın ve sürekli bişeyler öğreniyorsun. büyüdğünde bu durum yaşanmıyor en azından küçüklüğündeki kadar değil. durum böyle olunca büyük biri oldugunda hayat nedir daha iyi anlıyorsun. :) ( gerçi daha o kadar büyümedim ama olsun :D )
.Hakan. hz ya da lise 1 e dönmek çok isterim. şimdiki gibi stres olmazdı en azından. liseyi özlicem :mad: