Mad_Dragon Orjinal Mesajı Yazan: crazyboy_eren Onu boşverinde Ahmet Çakar bikiniyle çıksın yeminlen avatarını koyarım siteye:D Çok komedi olcak ya:D hatta bence ana sayfaya koyalım :D
ŞANLI_ **Ben birazcık Sevilla rakibimiz oldugunda kim eler kim elemez davasında sevillacıları bulayım :D:D:D işin en güzel kısımlarından biri de bu yarın okul olsa fena şenlik olurdu okula gidecekler okulun değerini bilsin :D bende artık dershanede bişiler yapcam :p**
MateJa Orjinal Mesajı Yazan: BeST_7RonaLDo Ben birazcık Sevilla rakibimiz oldugunda kim eler kim elemez davasında sevillacıları bulayım :D:D:D işin en güzel kısımlarından biri de bu yarın okul olsa fena şenlik olurdu okula gidecekler okulun değerini bilsin :D bende artık dershanede bişiler yapcam :p maçtan önce hazırlığımızı yapmıştık.. yarın okulda 5 kişi yengeç dansı yapacaz :D
Stevie G Orjinal Mesajı Yazan: ÁĸЯΑΡ maçtan önce hazırlığımızı yapmıştık.. yarın okulda 5 kişi yengeç dansı yapacaz :D harika bir fikir:)
03Gs1905 **Hayırdır Fenerliler mavi mavi yazmaya başladınız baken.Ulen sezai yeni akımın öncüsü oldun bak.. **:D
Mad_Dragon Orjinal Mesajı Yazan: 03Gs1905 Hayırdır Fenerliler mavi mavi yazmaya başladınız baken.Ulen sezai yeni akımın öncüsü oldun bak.. :D sen de bordo akımı mı başlatmak istiyorsun? :D
03Gs1905 Şok Şok Şok.Ahmet Çakar bikiniyi giymedi ama mayoyu giydi.Adam fazla kilolu bıngıl bıngıl etleri diye.Buyrun Ahmet Çakar'ın mayolu fotosu.. Ben yaptım ama amötörce oldu idare edersiniz artıkk. :D
ŞANLI_ Orjinal Mesajı Yazan: Mad_Dragon Orjinal Mesajı Yazan: 03Gs1905 Hayırdır Fenerliler mavi mavi yazmaya başladınız baken.Ulen sezai yeni akımın öncüsü oldun bak.. :D sen de bordo akımı mı başlatmak istiyorsun? :D Bordoyu Gürhan abimiz Maviyi Fenerliler kullanıyor. birleşiminde oluşan renkler BORDO - MAVİ Çeyrek finalde BARÇAYI İSTERİZ :d
03Gs1905 Orjinal Mesajı Yazan: BeST_7RonaLDo Alıntı:Orjinal Mesajı Yazan: Mad_Dragon Alıntı:Orjinal Mesajı Yazan: 03Gs1905 Hayırdır Fenerliler mavi mavi yazmaya başladınız baken.Ulen sezai yeni akımın öncüsü oldun bak.. :D sen de bordo akımı mı başlatmak istiyorsun? :D Bordoyu Gürhan abimiz Maviyi Fenerliler kullanıyor. birleşiminde oluşan renkler BORDO - MAVİ Çeyrek finalde BARÇAYI İSTERİZ :d Allahtan belanı iste daha iyi.. :D
Mad_Dragon Orjinal Mesajı Yazan: 03Gs1905 Allahtan belanı iste daha iyi.. :D zaten onun gibi bir şey! :D
03Gs1905 http://www.youtube.com/v/dflLMeOctA0>http://www.youtube.com/v/dflLMeOctA0 type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"> http://www.youtube.com/v/XuqgUEWqes0>http://www.youtube.com/v/XuqgUEWqes0 type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"> **Ahmet Çakar özel forumu açsam mı ki yaw?! shaqa gibi adam :d**