bravo Fener! Sevillalılara penaltı dersi verdi :) UEFA Kupası'nı penaltılarla kazanmış bir takımın nasıl böyle kötü penaltı kullandığına anlam veremiyorum (gerçi Fener'in işine yaradı bu :))
Volkan 'a diyecek söz bulamıyorum. ilk 10 dakikada inanılmaz 2 hatalı gol! penaltılarda da aslında Sevillalıların beceriksizliği sayesinde Fenerbahçe tur atladı. ama sanki Volkan insan üstü bir performansla penaltıları kurtarmış gibi bahsediliyor.
ama her şeye rağmen; DEIVIIIIIIIIDD! DE SOUZAAAAAAAAAAAA! :)