bu pozisyonları yakaladıktan sonra,maçın yarısında, 2 uefa kupası almış takıma karşı böyle oynadıktan sonra elensekte artık eski üzüntülerim kadar olucağını sanmıyorum.elenirsek insanların aklında kalan şey nedir artık:fenerbahce tarihinde ilk kez gruptan çıktı,interi psvyi cska'yı yenerek,sevilla gibi bir takım karşısında ilk maçı 3-2 aldı,rövanştada bolca pozisyon bulup bazı oyuncularımızın hatalarından dolayı elenmek pekte öyle başarısızlık sayılmaz sanırım avrupa kupalarında pek yüzü gülmeyen fenerbahçe için.en azından ileriki seneler için avrupalıların dizlerini titreten,golleriyle susturan,iyi futbolunu gösteren bir fenerbahce insanların aklında kalacaktır.he ikinci yarıda işler tam tersine dönerde biz bu turu geçersek ne diyelim bizlerin keyfine :)
umarım bu saydıklarımın sonuna ileriki turuda ekleme şansı yakalarım fakat sevilla'nın artık bu skoru yakalamışken buradan turu vereceğine pek inanmıyorum..