Passenger selçuk tam bir komedi..adamlar çok hızlı başladı bizim zaaflarımızdan yararlanarak ve volkan'ın yardımıyla ama hala bu tur onların diyemeyiz.ben hala güveniyorum takımıma.umarım dilediğimiz gibi bir sonuc alırız maç sonunda.
ŞANLI_ Mal etmek istemem şu 2 golu ana selçuk - volkan - hakem 3lüsü bitirdi benim umutlarımı lanet olsun .
LuNaT1C Orjinal Mesajı Yazan: BeST_7RonaLDo Mal etmek istemem şu 2 golu ana selçuk - volkan - hakem 3lüsü bitirdi benim umutlarımı lanet olsun . Kesinlikle boşu boşuna yenen 2 gol :/ selçuk yine baskı kurmadı açtı alves yine gol :/
D.V.S 7 Orjinal Mesajı Yazan: Stylish_Mecnun arkadaslar aranisda maci izleyen varmi? Evet ben izliyorum... :)
tpc_HaykoliK bence FB'ye golleri Sevilla attırıyo.Geri çekilmese kendi oynasa Sevilla gol yemeyip atacak. Fener'in bunları değerlendirmesi lazım...
Curcuna Orjinal Mesajı Yazan: Stylish_Mecnun arkadaslar aranisda maci izleyen varmi? Şaka mı ? Off son kaçan pozisyonda biraz çabuk olsalar.