Ottoman Orjinal Mesajı Yazan: Gfb_3M1r heehhe allahım harika yaw saol ottoman bizlerler paylaştığın için Ne demek
Ottoman Orjinal Mesajı Yazan: Gfb_3M1r ottomon kardeş senle kariyer yapalımmı msn de versen Şu an bir kariyerdeyim zaten ama başka zaman olabilir
NeFaKo fm modifeld proğramında ben 108 yaşında yapmıştım emre aşığı proğram ile her şey oynanıyordu bende emreden kurtulmak için doğum tarihini 1900 yaptıydım 1 yıl oynadı kayboldu:D :D :D :D bu öyle bişey olmayabilir
Ottoman Orjinal Mesajı Yazan: kun_aguero_10 para verdin mi buna:D gerçekten de şok oldum:eek: Bedavaya aldım.Para vercek kadar Özhan Canaydın değilim:D
taklamakan53 bu adam bırak 90 dk 30 dk bile cıkaramaz kaleye almayı dusunmuyosun heralde sok oldum valla :D:D:D:D