Ben de Jimmy Nielsen'i takımın favorilerinden olduğundan dolayı almıştım :) Ama seninkisi kadar yaşlı değil. Sanırım 33 civarında. Arada bir oynatıyorum. Normalde genç kaleciyi iyi yaşlı kaleciye tercih ederim. Seninkinin özellikleri pek iyi değil ben olsaydım hiç oynatmazdım, genç oyunculara yazık :)