yasinmutti Orjinal Mesajı Yazan: RebelliousBoy Barcaya bak be,güsel gidiyolar sende öyle ;) saol arkadasım;)
yasinmutti Orjinal Mesajı Yazan: _ottoman_ İyi gidiyorsun. eyvallah world cup grubumuz 3 tane v.reale:) kobenhanv ı dagıttık
Ottoman Şampiyonluk hayal değil. Bunu unutma. Sadece biraz daha iyi olman lazım. Cl yide almaman için hiçbir sebep yok;)
yasinmutti Orjinal Mesajı Yazan: _ottoman_ Bence satma satmayı dusunuyorum eger satarsam (Rooney benzema veya bojandan bırını alıcam) sılva sov:)
yasinmutti deportıvoya bıseler oluyor:) fıxtur son 5 macta gol yemedık:) bu arada aaron u 60 a sattım:p
yasinmutti Orjinal Mesajı Yazan: loginfailed basarılar kardesim... saolasın kardes maclar transferler bu arada messı ye transferın bıtmesının son dakıkalarında 113 mılyon dolarlık bı teklıf yaptım ama kbl etmedıler
yasinmutti Orjinal Mesajı Yazan: RebelliousBoy Ne zaman gelicek SSler? valla kardes dun oynayamadım ama aksama atıcam 7 8 gıbı falan