Ottoman Orjinal Mesajı Yazan: yasinmutti Orjinal Mesajı Yazan: _ottoman_ Resimleri küçük koyarsan iyi olur. nasıl kucultucem ? Paintten yada Picture Managerden keserek
yasinmutti Orjinal Mesajı Yazan: _ottoman_ Orjinal Mesajı Yazan: yasinmutti Alıntı:Orjinal Mesajı Yazan: _ottoman_ Resimleri küçük koyarsan iyi olur. nasıl kucultucem ? Paintten yada Picture Managerden keserek ok
yasinmutti arkadaslar taktık onerılerınız var mı? ben 4 4 2 yı denedım ıstedıgım futbolu sahada oyuna yansıtamıyorum? yrdımcı olursanız sevınırım
D.V.S 7 Benim karışık pizza + kola iyi gider bence. Alves ve Marcelo fırtına gibi eser. :D:D Bu arada Villa yok mu? :o
yasinmutti Orjinal Mesajı Yazan: David Villa Sanchez Benim karışık pizza + kola iyi gider bence. Alves ve Marcelo fırtına gibi eser. :D:D Bu arada Villa yok mu? :o malesef 2007 2008 sezonunda 41 500 a satmıslar:)(mılana) ok denıycem taktıgınıde
yasinmutti murcıa macı adamlarda super kadro var zorladılar bıraz benı:) az macı ıle yukselıse devam beklendıgı gıbı kupada galıbıyet bu arada kıralık yolladıgım bazı ısımler