Orjinal Mesajı Yazan: reggea
kardesim madem anlasamıcaktın nıye gokhanla beraber ıs yapıyo gec bunları gec en kısa zamanda beklıyoz scn pro editionu kim yaparsa yapsın hep tarıh verdınız cıkarmadınız sımdıde bu olaya ınanayım ha
ne yani??Reggea sen bunun bir komplo mu olduguna ınanıyorsun.Yapma allah askına.Senın dedıgınden bu cıkartılır ancak.Yamayı yapamadılar kucuk cocuk gibi bizi oynatmaya calısıyorlar.Ben sanmıyorum böle bısı yapacaklarını ve de bunu yapıyorlarsa cok akıllılar.:D
Ha bide sedat genccfb.Sana hak vermıyo degılım verıyorum.Fakat ortamı germeyelim melih ile gökhan barıssın yamaya devam edılsın ve cıksın.Amacımız bu.Ama ben sana hak verıyorum.Bir de melih var.Ya o?Ailesi baskı yapıyormus.Ona da sans tanımak lazım.Onun ıcın sakın lütfen sakın..Tamam mı?:D