Orjinal Mesajı Yazan: kazzer52
beyler buda 2**7-2008 türkiye kupası final maçı ve rakip GAYS nasıl bakın bakalım
Burada hakaret etmiş oluyorsun ;) (bende Fenerbahceliyim ama hakaret etmemem gerektigini ögrendim ( en azından forumda :P)) arkadaslarda söylemis bir de ben söyleyeyim;
1-Baslıgı düzeltmelisin
2-Yazdıgın yazılar daha akıcı ve keyif verici olmalı ;)
3-Ss'leri cogaltmalısın ...
Eger bunları uygularsan daha cok ilgi cekecek bir konuya ve kariyere sahip olursun...
İYİ OYUNLAR...