slm beyler ben fenerbahçe ile ilk sezonumda uefa'da çeyrek finalde Bmünih ile 0-0'ın rövanşında 1-1 berabere kalarak elendim ama lig şampiyonluğunu ali samiyende garantiledim ve türkiye kupasını kazandım fenerbahçe tarihinin en iyi teknik adamı olarak gösteriliyorum...
transferlerim: nihat-m.zidan-zafer yelen-leonardo-mustafa akcay (aldıklarım)
kezman-appiah-uğur boral-kazım richards
ilk sezonum böylece bitti(bugün bitirdim):) ve gelecek oyuncularım var. onlarıda anlatacağım inş. yorumlarınızı bekliyorum..