bence oyun erken çıkıyo nisan da milli takımların kadroları belli olucakmı sanki kafalarına göre kadro yapıcaklar. bide bence grafiklerin fifa 08 den farkı yok yani fifa 07 den de biraz değiştirselerdi. ben fifa oynamam ama bence pek umut vermiyo. bide futbolcuların soy adı yazıyo, sırtında insan biraz daha orjinal daha gerçek yapar. ben ardanın arkasında hiç turan görmedim.fifa da bu hep var