cimbom0101 Arda'nin Face'i Yapilmis Galiba Altintop'un Vardi Daha Iyisi Yapmislar :) Her Ne Kadar Xbox360 Goruntuleri Olsada Pc Için De Umutluyum :)
Mad_Dragon açıkca şunu söyleyeyim; "Helal olsun be EA! :)" sonunda formaları tam istediğim gibi yapmışlar. :rolleyes:
03Gs1905 Formalar iyi güzel hoşta şu numaralara hiç mi özen gösterilmez yahu? Sadece bizimkiler olsa gene iyi çoğu takımın forma numaraları orjinal değil..
Mad_Dragon Orjinal Mesajı Yazan: 03Gs1905 Formalar iyi güzel hoşta şu numaralara hiç mi özen gösterilmez yahu? Sadece bizimkiler olsa gene iyi çoğu takımın forma numaraları orjinal değil.. evet font ve numaralara özen göstermemişler. orjinalliği bırak, çift rakamlı numaralarda (10 gibi) iki rakam arası neredeyse 20 cm!
gurKan. Orjinal Mesajı Yazan: Mad_Dragon Orjinal Mesajı Yazan: 03Gs1905 Formalar iyi güzel hoşta şu numaralara hiç mi özen gösterilmez yahu? Sadece bizimkiler olsa gene iyi çoğu takımın forma numaraları orjinal değil.. evet font ve numaralara özen göstermemişler. orjinalliği bırak, çift rakamlı numaralarda (10 gibi) iki rakam arası neredeyse 20 cm! hem o var ve bu zaten xbox lar için pc kimbilir nasıl olcak fifa 2008 xbox ile pc arasındaki farkı hepimiz biliyoruz
MacTavish Hep aynı şey veriyorlar önümüze xbox 360 videosu sonra ağzın sulansın pc için alıcaz fifa 08/07 nin aynısı:rolleyes:
Gamemaster **XBOX Keşke Türkiyeye Gelse Böyle Oyunları Kaliteli Oynuyamıyoruz Yoksa Bu Arada Oyun Çok Güzel Benziyor;)**
Bart Simpson Youtube http://www.youtube.com/v/HKr1cmnu_os>http://www.youtube.com/v/HKr1cmnu_os type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"> kendi uploadim
gurKan. Orjinal Mesajı Yazan: cimbom0101 Benim Bildigim Turkiyede Xbox360 Var Ama Alan Yok. Türkiyede olmaz olurmu ya XBOX da var XBOX360 da var PS3 te var hepsi var ama alan yok arkadaşın dediği gibi
reggea oyun harika ne pes nede fifa hepsinden güzel görünüyor bu oyun çıktımı arkadaşlar sence cıktımı gormuyonmu baslıgı ilk videosu dıyo allahım yarabbım ne ınsanlarla ugrasıyoz
nuray sen de kimsin herseyi biliyormusun da diyorsun arkadas daha nerden bilsin ve oda soruyor bende soracam ne olmus?
gurKan. arkadaşlar oyun nisanda çıkıyor kavga etmeye gerek yok konuları en baştan takip etseniz böyle iletişim bozukluğu olmaz