Orjinal Mesajı Yazan: BewarE
Orjinal Mesajı Yazan: cimboom
arkadaslar ne derseniz deyin bana ama Fenerbahce Turkiye icin bir rezillik. Haluk ulusoy Fenerbahce nin yuzunden baskanligindan oldu...Ali Aydın'a hakemliği bıraktırdınız(Fenerbahce)...İstediğiniz her şey oldu...Sizde Türk futbolunun yakasından düşün.
B.leverkusen 5-1 Galatasaray
Fenerbahçe 3-2 Sevilla
Evet fenerbahçe tam bi rezillik!!
(illa söylettirceksiniz bunları)..
Aziz FBli abim, GS FB BJK farklı malubiyet aldıklarında önlerinde bulunan Türk arması muamele görüyor. Birbirimizi kırmaya germeye tahrik etmeye gerek yok. qcimboom nickli arkadaşım herhalde ne dediğini bilmiyor. Malup takımın kafasında sopa kıran tiplerden. Direk mesajını silip FFC verirsiniz olur biter. O arkadaşa uymanız ortamı gerer, sizi haklı iken haksız yapar. FB şuan Türkiye için önemli başarılar elde etmektedir. Umarız devamı gelir. GSye gelince:
Her takımın tarihinde hezimet(ler) vardır ama, UEFA & Süper Kupa yoktur..!
Saygılarımla
...