Hakem çoğüu kararında belki de haklıydı ancak derbi maçlarda kartlarını cebinden çıkarırken biraz daha düşünmesi gerekli. Çünkü her kart maçın gerginliğini biraz daha arttırır. Sarı kartlık hareket bile olsa maçın o anki durumuna göre hakem cebinde tutabilmeli kartı, böylesine gergin derbi maçlarında. Ancak o her ne kadar oyunu kontrol altında tutmak için kart çıkardıysa da maç daha da kontrolden çıktı. Gökhan'a ikinci sarı kartı vermemeliydi bence. Diğer sarı kartlarda da belki biraz daha esnek olabilirdi ancak hatalı karar verdi de diyemem onlar için.
Lugano'ya Fenerbahçe yönetiminin büyük bir ceza vermesi gerekli bence. Her maç kırmızı kart görme olasılığı çok yüksek olan bir oyuncu, kulübüne ne kadar fayda sağlayabilir ki. Uruguay'ın kaptanlığını yapan bir oyuncu kendini kontrol edemiyorsa diğer arkadaşlarına nasıl liderlik edebilir ki?
Volkan sanki sütten çıkmış ak kaşık mı? Pek çok maçta kendi oyuncularına küfürler yağdıran bir adamın yaptığı açıklamaya inanasım gelmiyor benim. Kimsin lan sen? Ne sanıyorsun da kendini, yok maçtan sonra gelsin yüzüme söylesin gibi açıklamalar yapabiliyorsun. Ne gibi bir savunma yapabilirsin. Adama dizle vuruyorsun, sonra yetmezmiş gibi üstüne yürüyorsun. Fenerbahçe'nin bu oyuncuya da iyi bir ders vermesi gerek.
Gökhan Gönül gerçekten çok iyi bir oyuncu. Geleceği de çok parlak. Dünyanın sayılı sağ beklerinden biri olmaya aday.
Yendik mutluyuz:)
Ayrıca dikkatimi çekti önceki mesajların birinde bir arkadaş demiş "Biz razıyız, siz Türkiye Kupası'nı alın, biz ligi alalım ve Şampiyonlar Ligi'nde iyi şeyler yapalım", ya kendinizi avutmayın bu şekilde, ligde de biz lideriz hala, hatırlatmak istedim.