Arkadaşlar oyunu oynuoyorum bu akşama yetişirse ilk yarının bitişi bütün transfer SS'leri ile beraber vericem, yetişmez ise Fikstür halinde oynadığım maçları vericem.
Orjinal Mesajı Yazan: _Mokoena_
Biraz geç oldu ama Peter Cavit'i alabilirdin... Bir de bildiğim kadarıyla birkaç ülkeden yabancı alınabiliyo(en azından 2. ligde öyleydi) çıkarsa Emil Kenzhisariev'i tavsiye ederim. Erol Bulut'u da sol beke alabilirsin ;)
Lig B'de yok galiba FM 2007'de öyleydi Central Asia region'unda olan ülkelerden 2 yabancı transferi hakkı vardı belki hala Lig A'da vardı ama burda yok. Peter Cavit'i kaçırdığım kötü olmuş ama Eray Birniçan'dan son derece memnunum:) Erol Bulut'a baktım ilgileniyorum belki alıcam ama yaşı fazla biraz.
Orjinal Mesajı Yazan: Norwayboy
güzel gidiyorsun zaten bu gruptan kesin çıkarsın asıl önemli olan sezonun 2.devresi orası sıkıntı yaratabiliyor...
Evet bende oradan korkuyorum ama fena gitmiyor takım. Ara transferde bir kaç iyi takviyeyle ordada güçlü hale getiricez takımı:)
Gamemaster ve ottoman teşekürler, iyi oyunlar.
Arkadaşlar ara transfer dönemi yaklaşıyor sizce kimleri alabilirm??