uurture **Beyler bu iş anlatmakla olmaz Denizden ufak yardım aldım şuan kendim deniyorum sorunlar oluyor fakat deniye deniye düzelicek bunlar çabalayın biraz sizde...**
Mad_Dragon arkadaşlar Deniz kısaca anlatmış. ama şunu söyeleyim; herkes anlamaz bu işten, stad yapanlar anlamıştır Deniz'in dediğini...
Tahsin13 Orjinal Mesajı Yazan: Tahsin13 stadlar nasıl eklenecek yani stadlar .sef uzantılımı olacak oluyosa hemen bir tane yeni inönüden yapın lütfen herkes fb gs sivas stadı yapıyor bi tane de yeni inönü yapalım pls: EEE ARKADAŞLAR YOKMU YAPAN HA BİDE VERDİĞİNİZ İNÖNÜ LİNKİ ÇALIŞMIYO İNDİREN VARSA RAPİDE ATSIN BENDE İNMİYO:(:(
esesli_ates Orjinal Mesajı Yazan: Tahsin13 Orjinal Mesajı Yazan: Tahsin13 stadlar nasıl eklenecek yani stadlar .sef uzantılımı olacak oluyosa hemen bir tane yeni inönüden yapın lütfen herkes fb gs sivas stadı yapıyor bi tane de yeni inönü yapalım pls: EEE ARKADAŞLAR YOKMU YAPAN HA BİDE VERDİĞİNİZ İNÖNÜ LİNKİ ÇALIŞMIYO İNDİREN VARSA RAPİDE ATSIN BENDE İNMİYO:(:( ya millet stad eklemenin nasıl olduğunu anlamaya çalışıo sen istek stad istiyorsun hemde sadece maket resimlerini koyarak sen önce eski stadını import et de ondan sonra oooo
Mad_Dragon şuan Suat Çağdaş'ın Pes 6'ya yapmış olduğu İnönü Stadı'nı Pes 2008'e çeviriyorum. eğer becerebilirsem birazden resim atarım :)
_QURTULUSH_ arkadaşlar anlamadığım konu şu şimdi SEF uzantılı bir stad var mı veya oluşturulabiliyor mu??????????
Deathly Hallow aKDINHO kardeş bu stadları nasıl yükliicez oyuuna nasıl atcaz hangi proggramla fln bi bilgin war mı?
burakecer Türk stadyumları tam olarak ne zaman çıkacak,çıktığı zaman cv_0 veya cv_1 den yükleyebilecek miyiz