Arkadaşlar öle 2 dk da anlatılcak şey deil forma yapmaya benzemiyor bu zaten o kadar kolay olsa herkez stad yapardı sölim şimdi anlamıcaksınız sonra yine bişiler diceniz
stadium ipmoter exporterdan stadı ipmort ediyosun sef olarak export edin sonra blendera rardan çıkan scipti atın sonra blendera girin ve blenderdan import sef diyip export ettiğiniz sefi import edin stad görüntülendiği zaman export stadium pes2008 diyin ve sonra programa dönün sefi açın ve complete sef diyin ve model texture 2 tane ayrı .bin kaydetceksiniz onları ggsden hangi stada ekliceksiniz ekleyin.
Anladınızmı
**Araştırıcı olun çabalayın herşeyi milletten beklemeyin hazıra konmayın!**