Orjinal Mesajı Yazan: SanLi uLaS
Orjinal Mesajı Yazan: Marko Marin
Marko Marin
Yaklaşık 1.5 senedir müptelası olduğum futbolcu.Zaten piyasaya 17 yaşında girdi, ben piyasaya girmesine yakın tanıdım onu ve gerçekten muhteşem biri.Gerek futbolu gerek karakteri gerekse sempatikliğiyle bende ayrı bir yeri var onun.Beni yakından tanıyan herkes bilir, zaten Marko Marin dediler mi ilk akıllarına gelirim...Bende dedim "TuNdRaLoWeR" gibi anlamsız bir nick ne diye? Marko Marin varken...İnsanın örnek aldığı yada almaya çalıştığı kişilerin nickini edinmesi güzel aslında, herkesin bir idolü olur ya, benimde Marin işte...
Duydum sanki bu ismi ama gözümün önüne getiremedim bir türlü :rolleyes:
Ulaş Abi tavsiyem videolarına göz atman, sende anlarsın zaten izlediğin zaman nasıl bir topçu olduğunu.
Valla nickimin pek anlamı yok aslında, şöyle diyeyim;
Coğrafya dersindeydik.Hoca savan, tundra vs yazmış gidiyordu..Ben ara ara derslerde uyur sanalı düşünürüm.Neyse crazyboy_eren nickinden kurtulmak istiyordum, sebebini de daha önce söylemiştim.Benim uzun süredir counter'da kullandığım MaKuKuLa nicki vardı ama istemedim böyle olsun..Sonra dedin Marko Marin koyarım adamın hastasıyım zaten, çokta iyi olur felan..Neyse tam karar verdiydim sonra hocadan bir kez daha tundra sesi geldi, e karalıyayım bakalım dedim.Tundra yaptım, yok ya olmadı dedim.Göze hoş görünsün istedim tUnDrA felan yaptım gene olmadı, sonra TuNdRa yaptım ve nickin ilk kısmını tamamladım.Yanınada hoş dursun ve boş kalmasın diye LoWeR koydum ve bu nick ortaya çıktı.Aslında ben çok memnunum kendi yarattığım bir nick sonuçta, bundan önce de crazyboy_eren şablonunu kurmuştum:) Ben bu nicki edindikten yaklaşık 1.5 sene sonra (bi 4-5 ay önce) baktım özentilerim çıkmaya başlamış.Crazyboy_Batu-Crazyboy_Sanchéz felan gördüm:D Neyse benimkinin anlamı böyle işte, pek anlamı olmasada kendime has olması bana yetiyor zaten..