Inanc58 adım İnanç ve Sivas'ın plaka kodu 58. bu nedenle inanc58 yazdım. bunu yazmasaydım inanc1903 yazardım.
Venom **Anlam olarak affedilmeyen, bağışlanmayan şeklinde ifade edilen Unforgiven, başına gelen The ile birlikte Metallica'nın en dinlenilesi parçalarından birinin ismidir. Her iki türlü de beni temsil ettiğini düşünüyorum.**
wickedqame **Chris Isaak'in wicked game adlı şarkısını HIM coverladı. Benide bu şarkı çok etkiledi. En sevdiğim şarkılardan biri. Wicked game'in anlamıda günahkar oyun. Bende bunu wickedqame olarak nick yaptım.**
Pierre Van Hooijdonk Önceki Nicklerim: emre200: İsmim ve uğurlu sayım. Daedalus: Okuduğum mitolojik bir hikayede beni etkileyen bir karakter. Şimdi ise Pierre Van Hooijdonk Fenerbahçe'mize gelmiş geçmiş en unutulmaz yabancı futboolu olduğunu düşündüğüm için.
Asiruh Bjk Steven Gerrard Sevdiğim Bir Futbolcu Tuttuğum Takımda Beşiktaş BJK Birleştir ''Steven Gerrard Bjk''
TuNdRaLoWeR Orjinal Mesajı Yazan: Steven Gerrard Bjk Steven Gerrard Sevdiğim Bir Futbolcu Tuttuğum Takımda Beşiktaş BJK Birleştir ''Steven Gerrard Bjk'' Ara sıra seninkine özeniyorum ben dostum ya çok güzel nickin var bende "Alex de Souza Fenerbahçe" yapmayı düşünüyorum ileride ama baklım nasip kısmet.
Ozan JK Aslında mafyaya pek meraklı değilimdir ama bir roman dilinde olunca etkilendim. The Godfather'ın filmini izledikten sonra kitabı geçen ay elime geçti okudum ve Puzo'nun Godfather'ı Don'un adının Vito Andolini olduğunu öğrendim.En sevdiğim filmin ve karakteri olduğundan dolayı V_Andolini.
Jaas Fernando Morientes meraklısıyım ama biraz daha değişik olsun istedim nickimin :) Bu yüzden ***Ronaldo-Ronaldinho gibi Fernando-Fernandinho* **bağıntısını kurdum ve nickimi Fernandinho olarak belirledim :)
TuNdRaLoWeR Orjinal Mesajı Yazan: _Gudjohnsen_ Fernando Morientes meraklısıyım ama biraz daha değişik olsun istedim nickimin :) Bu yüzden Ronaldo-Ronaldinho gibi Fernando-Fernandinho bağıntısını kurdum ve nickimi Fernandinho olarak belirledim :) Ve 7 Saat sonra bir kez daha değiştirdin:rolleyes:
irreplaceable Ünlü İtalyan gezgin. Dünya'yı gezmiş zamanında. Tıpkı benim istediğim gibi. Hem meraklı. Bana çok benziyor açıkçası.
TuNdRaLoWeR **Marko Marin** Yaklaşık 1.5 senedir müptelası olduğum futbolcu.Zaten piyasaya 17 yaşında girdi, ben piyasaya girmesine yakın tanıdım onu ve gerçekten muhteşem biri.Gerek futbolu gerek karakteri gerekse sempatikliğiyle bende ayrı bir yeri var onun.Beni yakından tanıyan herkes bilir, zaten Marko Marin dediler mi ilk akıllarına gelirim...Bende dedim "TuNdRaLoWeR" gibi anlamsız bir nick ne diye? Marko Marin varken...İnsanın örnek aldığı yada almaya çalıştığı kişilerin nickini edinmesi güzel aslında, herkesin bir idolü olur ya, benimde Marin işte...
ŞANLI_ Orjinal Mesajı Yazan: Marko Marin Marko Marin Yaklaşık 1.5 senedir müptelası olduğum futbolcu.Zaten piyasaya 17 yaşında girdi, ben piyasaya girmesine yakın tanıdım onu ve gerçekten muhteşem biri.Gerek futbolu gerek karakteri gerekse sempatikliğiyle bende ayrı bir yeri var onun.Beni yakından tanıyan herkes bilir, zaten Marko Marin dediler mi ilk akıllarına gelirim...Bende dedim "TuNdRaLoWeR" gibi anlamsız bir nick ne diye? Marko Marin varken...İnsanın örnek aldığı yada almaya çalıştığı kişilerin nickini edinmesi güzel aslında, herkesin bir idolü olur ya, benimde Marin işte... Duydum sanki bu ismi ama gözümün önüne getiremedim bir türlü :rolleyes: