Orjinal Mesajı Yazan: BeST_7RonaLDo
Alıntı:Orjinal Mesajı Yazan: loginfailed
Alıntı:Orjinal Mesajı Yazan: genckartal1903
Şampiyonluğa oynayan bir takımın bu kadar önemli bi haftada bu ilk 11i tercih etmesi bence intihardır..Fb yenilgiyi kendi hazırladı bence...geçmiş olsun fenerbahçe camiasına..Fenerbahçeli arkadaşlarım bana ''yedeklerle çıktık oğlum'' diyor..komik açıkçası..çıkmasaydınız kardeşim ben mi dedim? :)
komik dedigin dogru arkadasım ancak bunu cıkartan biz degiliz ok ?? zico denen topun biri bn bu adamı oldum olası sevmedim ama şöyle yapanlarda var ' sevillayı yenince en büyük zico ' bursaya yenilince S.kt.r G.t Zico yani bunlar olmamalı kazansanda kaybetsende arkanda durmalısın sözünün diye düsünüyorum...
Her teknik direktörün bi kabahatı vardır nerye bakarsan bak 4-4lük bi teknik direktör bulman mümkün değil. burda eğer ziconun hatasını gördüğünde evet ben haklıyım bu zicoyu sevmemekte diyorsan yanlış diyorsun. genel anlamda şöyle yüzeysel bi şekilde ziconun takıma katkılarına ve yakaladıgı başarılara baktıgında gerçekten şunu diyor insan; bu adam aslında çoğu yerde hata yapıyor ama gerçekten de başarıyı sağlıyor ' demek ki göremediğimiz bazı şeyler yok değil.
kesinlikle dogru söylemişsin ya birde ben bir sey söylemek istiyorum:
arkadaslar yanlıs anlamayın ancak bazılarımız ''avrupa yorgunu fenerbahce'' yazmıs fenerbahcenin maca cıktıgı kadronun avrupa macına cıktıgı kadro ile 9 futbolcu farkı var :) yani bu yorumları biraz komik buluyorum ancak birde söyle bir gerkcek var eger biz fenerbahce olarak 3 koldan 3 kupa diyor isek bizim antronörümüzünde futbolcularımızında ''Yorulma !!!'' riski yok diye düsünüyorum... ( düsüncelerinize elbette saygım var sakın yanlıs anlamayın ... )
Orjinal Mesajı Yazan: Peshayat
Bu maglubiyette bence taraftarin rolude buyuk..takimlarini desteklemediler hic bunu ben soylemiyorum kendi taraftarlari bile soyluyo..sirf bursa nin taraftarinin sesi duyuldu 90dk..
Dedigin dogru olsa bile bu taraftar böyle bir skoru veya oyunu asla ama asla haketmedi !!!