Gamemaster Orjinal Mesajı Yazan: _SaRiCehEnnEm_ Güzel skor hakkaten de.Bu arada bişi sorcam skin'i nerden buldun çok beğendim. Buradan Ekledim http://soccercenter.net/forum/konu/97339/pn/2/pp/10/sm/1118786
Roy Keane İyi gidiyosun **Mustafa** böyle gider sezon sonuna kadar inş;) Bu arada arkadaşlarında dediği gibi eğer küçük koyarsan ssleri iyi olur;)
Gamemaster Orjinal Mesajı Yazan: RebelliousBoy İyi gidiyosun Mustafa böyle gider sezon sonuna kadar inş;) Bu arada arkadaşlarında dediği gibi eğer küçük koyarsan ssleri iyi olur;) Sağol Bundan Sonra Öle Koyacağım;)
Gamemaster Sağolun;) Orjinal Mesajı Yazan: _Mokoena_ 55-60 arası Nani zamanı:D Galiba Evet Banada Öle Geldi:)