@Mad_Drago--->Rüştü kendini geçmiş senelerde ispatlamış bir kaleci.Şu anda herhangi bir icraat var mı?Yok.Bunu ne sen nede ben inkar edebiliriz.Evet Rüştü eskiden süper kaleciydi.Heleki o 2002 Dünya Kupasında..Ama artık eski Rüştü'den eser yok dostum;)