Orjinal Mesajı Yazan: apathetic
Rüştü'nün klasik hatalarından biriyle Serhat skoru 2-1'e getirmiş .
maç bitti 2-1
hata rüştünün deil üzülmezin rüştünün maçtaki hatası ikide bir boşa çıkması:(
zaten rahat maç izlemeyeceğimizi biliyordum:p
holosko harika:) korayı hala göremedik manisada sakatlığı var heralde belki ondan gönderilmiştir