Ben de West Ham'la ilk üç hafta dramatik beraberliklerle kapattım.Blacburn'e 3-1 önde geçirdiğim ilk yarıdan sonra 4*4 berabere kaldım mesela
Newcastle ile 2-0 ilk yarıyı bitirdim.Amma velakin maç 2-2 bitti.
Everton ile 3-0 skorla ilk yarı bitti maç 3-3 bitti...