Benim en ilginç olayım Chelsea ile comminuty shield kupası finalinde Arsenal e karşı oynarken ilk yarıyı 4-0 geride kapamıştım! Maçı ikinci yarı son dakika golüyle 4-4 e getirince maç uzatmalara kaldı. Uzatmaların birinci yarısı 6-4 bitti. Gerideydim, hemde 2 farkla! 15 dakikada 2 gol atmam lazımdı, sadece uzatmalara gidebilmesi için!Maç uzatmalarının 2. yarısı yine son dakika golüyle 6-6 bitince maç penaltılara kaldı!Penaltılar uzadıkça uzadı.Sonunda penaltılar sonucunda 6-5 kazandım!Toplam 12-11:D:D
Chelsea 6-6 Arsenal
Pen 6-5
47' Sheva 3'Henry
54' Drogba 12' Fabregas
78' Lampard 34' Clichy
90' J.Terry 42' Adebayor
113' Sheva 101' Henry
120' J.Terry 109' Henry
PENALTILAR
Drogba X Henry O 0-1
Shevchenko O Fabregas O 1-2
Lampard O Clichy X 2-2
Mikel X Song O 2-3
Kalou O Adebayor X 3-3
Terry O Rosicky O 4-4
Carvalho O Hleb O 5-5
A.Cole X R. van Persie X 5-5
J.Cole O Kolo Toure X 6-5