hayır kezman defansta oynamıyor:D.Kezman'ın yerine oyuna can arat'ı,gökhan ünal yerine önder turacı'yı aldım onları defansa koydum:D.
Bu arada son transfer haberleri Hleb veya Owen şu an bana gerekmiyor.Düşündüm ve colin-kazım yerine Wesley Schnider'i almayı planlıyorum.