Arkadaşlar son haberleri veriyorum;
1)Alexander Hleb:Yağ bu adam beni küfür ettirecek:D.13ml lik adama 25ml verdim olmadı.3 oyuncu takas olmadı.:D
2)Valon Behrami:Daha denemedim.
3)Owen Hargreaves:22ml verdim cevap bekliyorum
Bu arada son altı maç:(ss lerde upload sorunu oldu onun için yazdım)
Fb 1 - 0 Konya(Güzel skordu daha fazlasını yapabilirdik)
Fb 1 - 0 Oftaş(Daha fazlasını yapabilirdik oftaş 0 şut çekti)
Fb 2 - 1 Anadolu Üsküdar(Bu skora inanamıyorum 7 veya 8 - 0 yeneriz demiştim)
Fb 3 - 0 Cfr Cluj(Güzel maç oldu.Bu sonuç beni cl de 2.sıraya taşıdı.Ama son maç Milan ile:()(bu arada cfr a.üsküdarı yener:D)
Fb 0 - 0 BJK(Çok sinirlendim.Skora inanamadım)
Fb 2 - 0 GS(Güzel maçtı.Ezeli rakibimizi iyi yendik.)
Bu arada lig ilk 5;
1.Fb 37 puanla
2.Bursa 36 puan ile
3.Kayseri 32 puan ile
4.Gs 29 puan ile
5.Bjk 25 puan ile
Cl;
1.AC Milan 11 puan
2.Fb 10 puan
3.Totenhamm 9 puan
4.Cfr cluj 1 puan
Yarın sorun düzelirse ssleri atarım.