R.onaldo İstifa ettim arkadaşlar artık yeni bir sayfa açmak istedim barçada çk iyi gidiyordum yönetim hiç bir isteğimi karşılamadı ve istifa etiim man utd da ise futbolu bıraktım ve yeni bir managerliğe başlayacağım ama başka bir takımla yakında sizlerleyim