R.onaldo ben arnavutum o yüsden albanian bu arada ilk hazırlık maçımı yaptım kötü bir sonuç 2 dk sora gelio
R.onaldo 7 Sakat oyuncum vardı kötü bir sonuç berbatov çok inatçı teklifimi bir türlü kabul etmiyor rooney,saha,scholes gibi oyuncular da sakattı kısaca kötü bir başlangıç oldu bir forvet önerirseniz sevinirim
Norwayboy ok bende aslen norveçliyim bakalım kaç tane yabancı uyruklu çıkacak. annem babam türk ama norveçte doğdum 13 yaşıma kadar orada kaldım:D
Ottoman Orjinal Mesajı Yazan: Norwayboy bence rooneyin yanına bi prsiyon agüero güzel gider şişginlik yapar rakibe:D :D:D:D
R.onaldo arkadaşlar ödevlerim vardı bayaaa ve 15 dk sora fb nin maçı var hmn giriom 2 maç yapıp ss leri koyup sora gideceim