.NecromanceR. Orjinal Mesajı Yazan: _NeCrOmAnCeR_ Orjinal Mesajı Yazan: crdsa Tebrikler, devamını bekliyoruz. teşekkür ederim geliyor bekleyin:) taktiğin cok süper kurtardı beni:)
.NecromanceR. Kötü bir sonuç!!Sizce kaleci değiştirmeli miyim??Arkadaşlar birde breno yu aldım ben ama hala gelmedi ne zaman gelcek?
.NecromanceR. Orjinal Mesajı Yazan: _NeCrOmAnCeR_ Düşüş devam ediyor?? Kadrom: Berbatov un yeri orası değil yanlış olmuş:D
crdsa Kanatlarda Alex ve Kaboul gibi oyuncuları değil de hızlı oyuncuları oynatmalısın, forvette de bitirici oyuncular olmalı. Tekrar hatırlatıyorum : Robbie Keane ve Darren Bent'i kanatta oynatabilirsin.
.NecromanceR. Orjinal Mesajı Yazan: crdsa Kanatlarda Alex ve Kaboul gibi oyuncuları değil de hızlı oyuncuları oynatmalısın, forvette de bitirici oyuncular olmalı. Tekrar hatırlatıyorum : Robbie Keane ve Darren Bent'i kanatta oynatabilirsin. dediğini yapacagım
.NecromanceR. Emekliliğe ayrılıyorum ve bu kariyeri burada bitiriyorum Başka bi zaman başka bir kariyerde tekrar görüşmek üzere hoşçakalın:)Byby