.NecromanceR. Neyse; işte Transferlerim ilk olarak Usta ayak Alex de Souza İkinci transferim de Yine bir Brezilyalı Dudu Caerense
.NecromanceR. Evet arkadaşlar sizin sayenizde kurtuldum ligde 9.oldum hepinize tekrar teşekkürler Bu arada Berbatov u kazandım
Ali GEMICI saol resimde fena değilmiş:D:D:D övgün için saol :D :D :D :D Orjinal Mesajı Yazan: _NeCrOmAnCeR_ Evet arkadaşlar sizin sayenizde kurtuldum ligde 9.oldum hepinize tekrar teşekkürler Bu arada Berbatov u kazandım Berbatov'u kazandıysan en büyük transferin o olur ;)
crdsa Eğer hem kanat hem de forvet oynayabilen oyuncuların varsa onları kanatta oynat. Ayrıca Robbie Keane de kanatta oynayabilir. Çok forvetin olduğundan böyle bir şey yapabilirsin.
Gamemaster Orjinal Mesajı Yazan: tss_hami İyi transferler yapmışsında 10 kişi takıma yenilmişsin Evet Katılıyorum;)
.NecromanceR. Orjinal Mesajı Yazan: tss_hami İyi transferler yapmışsında 10 kişi takıma yenilmişsin olabilir bence normal bişi.Kariyer devam ediyor