ya arkadaslar yanlıs anlamayın ancak fmyi bu yüzden bıraktım gecen seneye kadar fm hastasıydım ancak gecen sene tanıstıgım fifa manager gercekten fmye göre cok daha üstün neden derseniz ya fifa managerde 2. senem hic bir save hatası vb. bir hata vermedi fmde ise bunu hep yapıyor ya ne bileyim...neyse yanlıs anlamayın herkes sevdigi oyunu oynar tabiki zevkler ve renkler tartışılmaz ;) ... basarılar...