D.V.S 7 Arkadaşlar oyunu kaydedip kapattım. Bir daha girmek istediğimde "Kayıtlı Oyun Yüklenemiyor" şeklinde bir hata veriyor. Save dosyasını sıkıştırdım 3.5 mb civarı oldu.Dosya için TIKLAYIN! Dosyayı kurtarabilir miyim? Yoksa oyun gitti mi? :(
Ottoman **Muhammet** kusura bakma indirdim ama çalışmadı neden olmuş bilemem çok da harika bir kariyerdi :(
yasinmutti Orjinal Mesajı Yazan: _ottoman_ Muhammet kusura bakma indirdim ama çalışmadı neden olmuş bilemem çok da harika bir kariyerdi :( evet arkadasım bnde denedım acılmadı:(
D.V.S 7 Orjinal Mesajı Yazan: _ottoman_ Muhammet kusura bakma indirdim ama çalışmadı neden olmuş bilemem çok da harika bir kariyerdi :( Yinede uğraşıp denediğin için çok teşekkür ederim. Gerçekten çok güzel gidiyordu... :(:(
D.V.S 7 Orjinal Mesajı Yazan: yasinmutti evet arkadasım bnde denedım acılmadı:( Orjinal Mesajı Yazan: Norwayboy hocam bendede negatif...çok hoş bir kariyerdi yaaa...neden bu hatayı yapıyo bu oun yaws? Arkadaşlar önem verip denediğiniz için çok teşekkür ediyorum. Neden yaptığını bende anlayabilmiş değilim... :(
Ottoman **Muhammet sana tavsiyem Man City veya veya küme düşeceği medya tarafından kesinleşen Derby** ile bir kariyer aç. Ama yinede sen bilirsin.
Roy Keane Muhammet bende şimdi indiriyorum denicem ama bi tavsiyem var save dosyasını bulunduğu klasörden başka bi yere taşı sonra açmaya çalış bendede aynı sorunu veriyordu ve ben bunu yapınca açılıyodu oyun;)
D.V.S 7 Bu yoluda denedim ama olmadı. Kariyerime ilgi gösteren herkese çok teşekkür ediyorum. Takım önerilerinizi dikkate alacağım. Yeni bir kariyer ile çok ama çok kısa süre içinde karşınızda olacağım... ;) Konu kilitlenebilir... :(