batu1gs Orjinal Mesajı Yazan: BeKTaS F1GO 1 hafta niye geciktirdiler kesin fb ningucunu dusuruyorlardır kardeş bu oyunda sadece awrupa ülkeleri war fbnin ne işi war :)