gurKan. **arkadaşlar biz ufak bi yama yaparken bile 1 2 hafta ertelemek zorunda kalıyoruz yetişmediği için adamlar koskoca bir oyun yapıyorlar bırakında böyle bir hakları olsun dimi**
umut.25 Orjinal Mesajı Yazan: last ottoman arkadaşlar biz ufak bi yama yaparken bile 1 2 hafta ertelemek zorunda kalıyoruz yetişmediği için adamlar koskoca bir oyun yapıyorlar bırakında böyle bir hakları olsun dimi dogru ama ınsanlarıda o kadar bekletmesınler
Legend_Ghost_2307 2006 world cup'tan aldığım oyun zevkini böyle ara oyunların hiç birinden almadım..:D umarım ßu güzel olur :D
gurKan. DVD de 1 cd yi geçmez bence. Call of duty bile 2 DVD ki bu oyun call of duty gibi güzel olmucağı için 1 cd yi geçmez. CD ROM için en fazla 4 cd olacağını tahmin ediyorum.