Orjinal Mesajı Yazan: BLACK EAGLE5
valla anadolu takımları ve beşiktaş pankartlarına tek kelimeyle bayıldım eline sağlık tebrik ederim
Yorumların için çok çok teşekkür ederim sağolasın. Elimden geldiği kadar özen göstererek yapıyorum.
Az önce yaptığım 4 adet pankartı sizlere sunuyorum.
GALATASARAY


FENERBAHÇE

