LuNaT1C Kocaeli Valiliginin bu karari üzerine okulumuz tasimali egitim yapan okullar içerisinde yer almadigi için 19.02.2008 Sali günü egitim-ögretime normal sürecinde devam edilecektir. Bize okul var öff :(
Mad_Dragon hava 3 derece, rüzgar desen normalin üstünde, 15 yıl sonra ilk defa kar yağdı ve gecede yağması bekleniyor ama bizim vali de tık yok!
crdsa Orjinal Mesajı Yazan: crdsa bizim okul tatil değilmiş :o (Kocaeli Körfez Fen) tatil olabilir de olmayabilir de :D durum karışık :o
Kerem Orjinal Mesajı Yazan: Klaas Jan Salı gunu (yarın) ist de okul tatilmi?? İlk ve Orta öğretime , Evet.
LuNaT1C Bugün okula gittim var dediler sitede.Gittim geri çevirdiler eve ve ben de sıcacık yatağıma tekrar uzandım :D
MacTavish Orjinal Mesajı Yazan: LuNaT1C Bugün okula gittim var dediler sitede.Gittim geri çevirdiler eve ve ben de sıcacık yatağıma tekrar uzandım :D o duygu tatil haberinden daha süper oluyo:D
D.V.S 7 Orjinal Mesajı Yazan: Щїтсђ ќїлφ® Orjinal Mesajı Yazan: LuNaT1C Bugün okula gittim var dediler sitede.Gittim geri çevirdiler eve ve ben de sıcacık yatağıma tekrar uzandım :D o duygu tatil haberinden daha süper oluyo:D Evet... :D:D:D:D