Çok ilginç bir şey söyleyeyim,İstanbul'da yarın yapılacak tatil 'sabah beklenen buzlanma' nedeniyleymiş. Şimdi sorarım size,Ankara'da mı daha fazla buzlanma olur,İstanbul'da mı?O'nu da geçtim,İstanbul'da oluyorsa Ankara'da hayli hayli olması lazım. Böyle neden mi olur ya?Eğer Ankara'da tatil olmazsa isyan edecem valla,olacak iş değil...
Ayrıca okulların yarın sabah düşmesi beklenen meteor yüzünden de tatil edilmesini isteyen bir dilekçe yazdım,şimdi valiliğe gönderiyorum...