hocam eğer ss koymıcaksan yorum yapacam demiştim ss yok demekki yapabilirim. sen zaten sabıkalısın hocam fenere bilmem şunları getirdim falan full kesmece olan bi kadroydu 86 tane yabancı fln oynuordu biraz abarttım ama vardı baya sonra mehmet topuzu 4,5 m e almışsın ki bence imkansız bişey (tabi ayar çekmezsen) daha sonra fener 7-0 yenmen yani tmm kadron hoşta 1 sezonda 8. oluyorsan ve diğer sezondab bunu yapıyorsan bi incelemeye değer ama o maçın (o maçın bak bi önceki fener maçının değil) kadrosuyla beraber ss atarsan fikrimi değiştirebilirim ve haklısın kardeş derim ama kanıt yoksa sallamanında manası yok...