AmAstasiA Orjinal Mesajı Yazan: terminatorx58 toplar hata vermez dimi ?? Hayır vermez kardeş eğer güzel bi şekilde kurarsan rahat rahat oynarsın;)
sercangs06 Orjinal Mesajı Yazan: AmAstasiA winrarın içindeki dosyayı masaüstüne çıkar sonra kitserverin içindeki gdb klasörünü aç onun içinde balls klasörü var onu sil masaüstüne çıkarttığını oraya at oyunda nasıl seçileceğini bilmiyosan yukarıda yazdım hadi sana kolay gelsin anlamadığın bişey olursa sor... ya bende pes 6 var ama kitserver nerde bulamıom öffff
AmAstasiA Abi pes 6 nın olması bişeyi değiştirmiyo.Kitserver eklenti gibi bişi.Ben sana onun linkini vereyim.Bunu pes 6yı kurdugun yerdeki Konami-Pro Evolution Soccer 6 klasörünün içine at.Attıktan sonra kitserverin içine gir.Orda setup var.Ona tıkla sonra installa tıkla sucess yazılı bi yer gelirse yüklemiş oluyosun eğer gelmesse yükleyememişsin:D:D Buyur link; http://www.speedyshare.com/349440642.html İyi oyunlar...;) NOT:Alıntıdır
sercangs06 kardeş şu an kotada sıkıntılı günlerdeyim şu ay bi geçsin austosun birinde indircem en azından setupa tıkladım install diince success yazdı yani oldu ama hepsinin içinde şimdilik empty war austosun birinde indirecem topları formaları yüzleri .. SAOL
sercangs06 he walla şunun şurasında 3 gün kaldı sadece formaları indirdim en azından şimdi seri a formaları ile tsl formaları karışmış değil zaten 1 austosta bi yama çıkacakmış onu indiriyimmi ne dersin :D
AmAstasiA öbür yamanın boyutu fazla deil zaten bu toplarında boyutu fazla deil o yüzden gerek yok:D:D