tamam beyler sağolun. buldum. bende farklıymış o olay. balls çıkınca E ve Q ile değişiyo toplar. bende hep 0 ve 9 la uğraşıp duruyodum . tesadüf eseri tuşları karıştırınca denk geldi. sizlerde sağolun. özellikle sen amastasia kardeşim. yardımseverliğin için sağol...