Orjinal Mesajı Yazan: Passenger
Geçen sene'de birinci olan karadağ'da kendi dilleri ile yarışmaya katıldılar bunu unutmayalım =)
Bu Türkçe şarkı olur mu ya hayatta derece yapamayız İngilizce söylemeli diyenlere kapak niteliğinde bi cevap. ;)
Bu şarkının daha ilk hali onda daha düzeltmeler yapılcak. Ön elemeler olmadıgından sadece 1 kere dinlenme fırsatı olucak.. ve birde Solo atarlarsa çok iyi bi şekilde baya oy toplarız kesinlikle.
Ayrıca şunu eklemek istiyorum. Madem ingilizce bu kadar yaygın. İngilizce katılmayan gruplar için alt yazıdan ingilizce olarak söylediklerinin anlamları geçse gayet güzel olur. bu çok basit bişey gözükse bile uygulandıgında gerçekten yarar sağlar bi nebze bile olsa.