crazy_27 Orjinal Mesajı Yazan: crazy_27 GS 07-08 Kaleciler. GS Kaleci 2008 V1 GS Kaleci 2008 V2 Yorumlar için Teşekkür ederim.
_DiSsMaKeR_ napcan o formaı ztn bi sürü war ---------------------------------- Bu sırada abi formalar süper
_QURTULUSH_ kardeş formaların çok güzel... bi isteğim var aykutun kayseri maçında giydiği beyaz kaleci formasını yapabilirmisin