crazy_27 Nick eski ama Formalar yeni =) İlk formalar herzamanki gibi Galatasaray. GS 07-08 Umarım beğenirsiniz. GS Home 2008 GS Beyaz 2008 GS Siyah 2008 GS Kırmızı 2008 V1 GS Kırmızı V2
landy_land aynen katiliyorum ,guzel olmuslar eline saglik ,bir istek yapabilirmiyim : trabzonsporun bu sezonki bordo mavi çubuklu formasini yapabilirmisin? resim lazim ise bulabilirim.
_QURTULUSH_ çok güzel formalar... kardeş gs nin geçen leverkessen maçında oynadığı formayı yapabilir misin o forma çok güzel hani sırtı full kırmızı olan :p
crazy_27 Yorum için saol kardeş. GS UEFA Formalarını yaptım zaten yayınlayacaktım sana denk geldi =) Umarım beğenirsiniz. GS UEFA 2008 V1 GS UEFA 2008 V2 GS UEFA 2008 V3
crazy_27 Orjinal Mesajı Yazan: crazy_27 Yorum için saol kardeş. GS UEFA Formalarını yaptım zaten yayınlayacaktım sana denk geldi =) Umarım beğenirsiniz. GS UEFA 2008 V1 GS UEFA 2008 V2 GS UEFA 2008 V3 Yorumlar için Teşekkür ederim =)
crazy_27 Yorumlar için teşekkür ederim kardeşlerim saolun. Formayı yapıcam zaten ama büyük resim lazım bu çok küçük.