şimdi izledim özetini maçında;leverkusen savunması kasımpaşa savunması gibi maşallah.p amma çok pozisyon vermişler galatasaraya..en azından 1-2 gol atması lazımdı galatasarayın kendi evinde bukadar pozisyondan sonra.gelecek maç için leverkusen daha avantajlı kendi evinde ve 0-0'ın rövanşını oynayacaklar.fakat bu oyunlarını almanyada da sergilerlerse bu savunma hatalarını düzeltmezlerse bu avantaj dezavantaja dönüşür ve galatasaray almanya'da rahat bir galibiyet alır.tabi aynı şeyler galatasaray içinde geçerli son vuruşlarda daha etkili olmalılar.