Orjinal Mesajı Yazan: Batuhanry II
Maç öncesi kareografi şov

2.yarı hemen başında atamazsak oyuncular büyük strese girer ..
Ellerim, üstüm başım o sırtında AB bayrağı taşıyan elemanın mavi boyasından oldu :)
Baktım da çok hoş olmuş be... Takdir ettim kendimizi...
Ah bir de kaçırmasaydık öylesine net pozisyonları, sahadan mutlu ayrılsaydık çok daha güzel olacaktı. Almanya'da eleriz bunları. Ayrıca vakit geçirmekten sarı kartı gösteren hakem, tekrarında neden kırmızıyı çıkaramadı acaba Leverkusen kalecisine, uyarıyla geçiştirdi?