Şampiyonlar Ligi'nde Fenerbahçe Fırtınası Esmeye Devam Ediyor

Delgado ve Bojan'dan çok memnunum. Her ne kadar trajik olsa da olsun,kabul etmeliyim ki Lucarelli yaşlandı. Artık çoğu pozisyonda yetersiz kalıyor. Ama ilk geldiğinde de söylediğim gibi,emekli olana kadar takımımzda forma giyecek:)Bize yaptığı hizmetleri unutmak imkansız çünkü. Durum böyle olunca yerine düşünebileceğim 3 isim kalıyor,Halil,Tevfik ve Bojan. Tevfik geçen yıl ki formunu aratıyor. Çoğu pozisyonda yetersiz kalmaya başladı. Neden böyle oldu anlamadım. Bojan ile tam bir uyum sağlamış değil. Açıkcası forvet hattı Lucarelli-Kezman dönemini aratıyor...
Yine de rakiplerimize gol atmakta çok sıkıntı çekmiyoruz. En azından orta sahadaki yaratıcı oyuncularımız,Pardo olsun,Gürhan olsun,Delgado olsun,buna yardımcı oluyor. Kanatlardaki isimler Nani,Mehmet Topuz ve Arda'yı da es geçmemek lazım:)Bunun bir örneğini bu maçta gördük. Güzel bir galibiyet oldu. Hedefim gruptaki her maçı kazanarak çıkmak.